jag tycker det är alldeles för tråkigt här på forumet just nu. efterlyser högre aktivitet och lite roliga diskutioner. Men mest av allt behövs det flera aktiva medlemar. Så alla ni som är här inne och läser; skriv något också, även om det kanske inte känns som att det tillför så mycket så är det ändå nånting. Och gör massor med reklam för sidan, berätta för släkt o vänner och spamma lite överallt på internet så kommer det förhoppingsvis lite fler medlemar. ![]()
Man får vara lite försiktig också så man verkligen spammar ut budskapet. Då brukar folk mest bli sura. Men att tipsa vänner är alltid ett bra tips! Samt att lägga en länk i signaturen om man hänger på några andra forum. Men det har jag sett att en del redan gjort
Tackar för det.
freakalis skrev:
Man får vara lite försiktig också så man verkligen spammar ut budskapet. Då brukar folk mest bli sura. Men att tipsa vänner är alltid ett bra tips! Samt att lägga en länk i signaturen om man hänger på några andra forum. Men det har jag sett att en del redan gjort
Tackar för det.
Räkningen bör dimpa ner i brevlådan denna vecka. ![]()
Zlin skrev:
freakalis skrev:
Tackar för det.
Räkningen bör dimpa ner i brevlådan denna vecka.
Nu ska vi inte vara sånna... ![]()